امام جمعه بندرعباس :

 تروریستی نامیدن سپاه نشانه درماندگی اروپایی هاست

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: اقدام پارلمان اروپا در تروریستی نامیدن سپاه نشانه درماندگی و نتیجه شکست نقشه‌های آن هاست.

حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده گفت: چنانچه اتحادیه اروپا در این زمینه اقدامی کند، ایران نیز نیرو‌های آن‌ها را در همه نقاط جهان و از جمله خلیج فارس تروریست دانسته و مانند یک سازمان تروریستی با آن‌ها برخورد خواهد کرد و قطعاً در چنین فضایی کشور‌های خارجی بیشتر ضرر می‌کنند.

او گفت: طرح موضوع قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی عملی بی‌شرمانه است چرا که سپاه پاسداران و سردار شهید سلیمانی یک نیروی تروریستیِ ساخت اروپا و غرب را به اسم داعش نابود کردند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان چنین اقداماتی را نتیجه استیصال دشمنان برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی در عرصه داخلی دانست و گفت: تجربه نشان داده هرگاه دشمنان در عرصه داخلی ایران شکست می‌خورند به تحرکات در فضای بین المللی و جنگ دیپلماسی روی می‌آورند.

حجت الاسلام عبادی زاده گفت: اوایل دولت نهم نیز اروپایی‌ها با خارج کردن سفیرانشان از ایران به جنگ دیپلماسی روی آوردند، اما بعد از مدتی با سرشکستگی، دوباره سفیرانشان را به ایران فرستادند.

او گفت: دشمنان با وجود برنامه‌ریزی‌های دقیق، باز هم برخی عوامل مهم درباره ایران را نادیده گرفته و به همین علت در محاسبات و نتیجه‌گیری نهایی شکست می‌خورند.

امام جمعه بندرعباس گفت: جایگاه ایمانی مردم ایران، توکل آنان و جاری بودن فرهنگ شهادت از مهمترین مواردی است که توسط دشمنان نادیده گرفته شده و هربار شکست توطئه‌های آنان را رقم می‌زند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه بر رعایت اعتدال در زندگی تاکید کرد و گفت: خداوند در حوزه استفاده از نعمت‌ها دستور اعتدال و میانه روی داده است و امیرالمومنین (ع) نیز در زمینه سلوک مومنان دعوت به اعتدال داشته است.

حجت الاسلام عبادی زاده ماه رجب را ماه بزرگی دانست و افزود: بیشترین ذکر‌های این ماه مبارک ذکر استغفار است و باید با استغفار به مهمانی خداوند رفت.

او گفت: رجب و شعبان ماه آماده سازی مومنان برای ماه رمضان است و باید خود را از الان برای شب‌های قدر ماه مبارک رمضان آماده کنیم.

برچسب ها: نمازجمعه ، بندرعباس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.